⭐⭐⭐⭐ 4,3 tähteä Trustpilotissa
Ilmainen palautus kaikkiin Skechers-myymälöihin
Nopea toimitus 3-4 arkipäivässä
Ilmainen toimitus yli 99 € tilauksille

Reklamaatio

Jos vastaanottamassasi tuotteessa on vika, esimerkiksi materiaali- tai valmistusvirhe, sovelletaan reklamaation käsittelyssä kuluttajansuojalakia.

Voit tehdä reklamaation tuotteen virheistä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja virheen havaitsemisesta.

Pyrimme käsittelemään reklamaatiot aina mahdollisimman nopeasti.

Reklamaation voi tehdä seuraavissa tapauksissa:

Tuote on ostettu Skechersin virallisesta verkkokaupasta

  • Voit tehdä reklamaation tällä sivulla. Ilmoita reklamaatio alla olevan linkin kautta.
  • Pohjoismaiden viralliset Skechers-verkkokaupat ovat skechers.fi, skechers.se, skechers.no ja skechers.dk
  • Ota kuvia sekä tuotevirheestä että koko kengästä. Liitä kuvat ja tilausnumerosi reklamaatioon, jonka voit lähettää meille verkkosivuillamme.

Lähetä reklamaatio

Tuote on ostettu Skechers-konseptimyymälästä Pohjoismaissa

  • Voit reklamoida tuotteen alla olevan linkin kautta tai Skechersin omissa myymälöissä.
  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechers-konseptimyymälässä Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).

Tuote on ostettu Skechers-konseptimyymälästä Pohjoismaiden ulkopuolella

  • Voit reklamoida tuotteen Skechersin omissa myymälöissä. Lue täältä, miten se onnistuu.
  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechers-konseptimyymälässä Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
  • Vaihtoehtoisesti voit tehdä reklaamaation täällä.

Tuote EI ole ostettu Skechersin omasta myymälästä tai Outletista

  • Jos tuote on ostettu jälleenmyyjältämme (esim. Halonen, Click Shoes, K-Citymarket tai jokin muu jälleenmyyjistämme), käänny reklamaatioasioissa tällöin kyseisen jälleenmyyjän puoleen.
  • Reklamaatioiden käsittelyistä vastaa aina se taho, jolta tuote on ostettu.
  • Emme voi vaikuttaa jälleenmyyjien tekemiin reklamaatiopäätöksiin Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksiin nojaten.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi yltä, emme todennäköisesti voi käsitellä reklamaatiotasi. Voit tietysti aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli et ole varma, voitko reklamoida tuotteen.