⭐⭐⭐⭐ 4 tähteä Trustpilotissa
Nopea toimitus 3-4 arkipäivässä
Ilmainen toimitus yli 99 € tilauksille

Reklamaatio

Jos vastaanottamassasi tuotteessa on vika, esimerkiksi materiaali- tai valmistusvirhe, sovelletaan reklamaation käsittelyssä kuluttajansuojalakia.

Voit tehdä reklamaation tuotteen virheistä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja virheen havaitsemisesta.

Pyrimme käsittelemään reklamaatiot aina mahdollisimman nopeasti.

Voimme auttaa sinua seuraavissa reklamaatiotilanteissa:

Tuote on ostettu Skechersin virallisesta verkkokaupasta

  • Pohjoismaiden viralliset Skechers-verkkokaupat ovat skechers.fi, skechers.se, skechers.no ja skechers.dk
  • Ota kuvia sekä tuotevirheestä että koko kengästä. Liitä kuvat ja tilausnumerosi reklamaatioon, jonka voit lähettää meille verkkosivuillamme.

Lähetä reklamaatio

Tuote on ostettu Skechers-konseptimyymälästä Pohjoismaissa

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechers-konseptimyymälässä Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).

Tuote on ostettu Skechers-konseptimyymälästä Pohjoismaiden ulkopuolella

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechers-konseptimyymälässä Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
  • Vaihtoehtoisesti voit tehdä reklaamaation täällä.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi yltä, emme todennäköisesti voi käsitellä reklamaatiotasi. Voit tietysti aina ottaa yhteyttä Skecherin asiakaspalveluun osoitteeseen info@skechers.fi, mikäli et ole varma, voitko reklamoida tuotteen.